ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی پریزما چیست؟

پریزما یا تابلو سه وجهی گردان یک تابلوسازی تبلیغاتی است که از تعدادی منشور تشکیل شده است که با چرخش آنها می توان سه محصول یا پیام تبلیغاتی را در یک تابلو نمایش داد . از این تابلو تبلیغاتی می توان در اندازه بزرگ برای تبلیغات محیطی و در اندازه کوچکتر در فضای داخلی استفاده کرد .

به عبارتی دیگر ،تابلوی تبلیغاتی پریزما سیستم منشور های مثلثی چرخان است که قادر به نمایش سه تصویر متفاوت بر یک سطح به صورت حرکت روان و موجی و تبدیل یک تصویر به تصویر بعدی با توقف روی هر تصویر در زمان دلخواه می باشد .

پریزما با حرکت خاص خود توجه مخاطبین را جلب کرده و کنجکاوی او را بر می انگیزد و قابلیت انتقال پیام را افزایش می دهد.

مزیت های تابلو سازی تبلیغاتی پریزما

ارزان بودن
سیستم مکانیکی کارآمد با حرکت روان ، بدون صدا و حداقل اصطکاک و استارت حرکتی بدون تحمیل بار .
استفاده از مواد اولیه با الیاف ۳۰درصد در قطعات مکانیکی به دلیل ایجاد خاصیت خودروان کنندگی در قطعات ، تابلو را از هرگونه روغن کاری بی نیاز می کند .

 

معایب تابلو سازی تبلیغاتی پریزما

نصب و اجرای آن درمکان هایی که باعث زیاد شدن منشور ها گردد با اختلال در حرکت مواجه خواهد شد. مانند : پل عابر پیاده
ورود جسم خارجی در لا به لای منشور ها باعث بروز اشکال در کارسیستم می شود به گونه ای که اگر مکانیزم های مناسب با دستگاه لحاظ نگردد دستگاه در هر حالتی که باشد متوقف خواهد شد


برای سفارش تابلو تبلیغاتی به لینک تابلو تبلیغاتی سربزنید

انواع تابلوهای تبلیغاتی :

تابلوهای پشت بامی :

این نوع تابلوها برای نصب در نقاط مرتفع و پشت بام ها مناسب می باشند. برای زیرسازی این نوع تابلو از پروفیل آهن استفاده می شود، حروف برجسته ای که در تابلوهای پشت بامی استفاده می شوند از جنس چلنیوم، حروف پلکسی و یا استیل می باشند.

تابلوهای فلکسی :

در این نوع تابلو رویه فلکس به راحتی تعویض شده و در صورتی که پس از یک مدت نیاز به تغییر طرح این تابلو داشته باشید به راحتی می توانید طرح آن را تغییر داده و به روز کنید. معمولا به صورت سالیانه مهتابی های استفاده شده در این نوع تابلو را تعویض می کنند، از تابلو تبلیغاتی فلکسی برای سر درب مغازه و شرکت ها، بیلبوردها و فروشگاه ها استفاده می شود.

حروف برجسته پانچی :

در این نوع حروف لبه ها با چلنیوم به صورت پانچی کار می شود.

تابلو برجسته حروف چلنیوم:

در ساخت تابلو چلنیوم از رویه پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم استفاده می شود، لبه های چلنیوم از جنس آلومینیوم بوده و زیبایی فوق العاده ای دارند، این نوع تابلوها را با دستگاه های تمام اتوماتیک و توسط دستگاه های سازنده حروف جلنیوم و دستگاه لیزر و سی ان سی می سازند.

جنس آلومینیومی این نوع حروف باعث شده به راحتی بتوان هر نوع طرحی را بر روی آن پیاده سازی نمود

با توجه به نوع کسب و کار خود را تابلو مورد نظر خود را در لینک تابلو تبلیغاتی جستجو کنید

تاثیر تابلوهای تبلیغاتی بر کسب در آمد

همانطور که می دانیم تبلیغات به شیوه های متفاوتی مانند آگهی تلویزیونی، آگهی روزنامه، سایتهای اینترنتی و ... در سطح جامعه انجام می شود.اما به اطلاع رساندن این نوع پیام های تبلیغاتی مستلزم نیاز مخاطب در زمانی خاص و در رابطه با خرید محصول مورد تبلیغ می باشد.
به عنوان مثال:فرض کنید شخصی قصد خرید یک خورو را دارد. مسلما اولین اقدام رجوع به یکی از این منابع آگهی در جهت کسب اطلاع و خرید خودرو مورد نظر می باشد.در واقع خریدار در این اقدام به خواسته و میل خود مبادرت به رویت آگهی و پیام های تبلیغاتی نموده است و اجباری به رویت تبلیغ نخواهد داشت.
از سوی دیگر تابلو تبلیغاتی که نوع دیگری از تبلیغات به شمار می رود کاملا با تبلیغات قبل متفاوت خواهد بود. همانطور که گفتیم تابلو های تبلیغاتی معمولا برای سر در مکانهای تجاری استفاده می شود و روزانه عابرین بسیاری در حال عبور از کنار این تابلو ها هستند.
مزیت اصلی این نوع تبلیغات این است که اکثر عابرین به طور آگاه یا نا خود آگاه مجبور به مشاهده این تابلو ها هستند که همین مورد باعث مطرح شدن برند، نوع محصول، خدمات فروشنده و در نهایت کسب درآمد به شمار می رود.

   برای کسب درآمد بیشتر به لینک تابلو تبلیغاتی سر بزنید



همانطور که اطلاع دارید تابلو ال ای دی(تابلو LED) از بهترین کارهای تابلو تبلیغاتی محسوب می شود که برای جلب مشتریان بیشتر و معرفی محصول به دیگران مورد استفاده قرار می گیرد. 
تابلو ال ای دی(تابلو LED) همچون یک دستیار همراه فرد می باشد از همین روی می تواند نام و برند شما را در ذهن مخاطب تبلیغ نماید.

به لینک تابلو تبلیغاتی سر بزنید

مراکز تولید تبلیغاتی میتوانند آگهی آگهی خود را در لینک آگهی رایگان ثبت نمایند