ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

آموزش ساخت تابلو چلنیوم(پارت اول)

یکی دیگر از انواع تابلوهای تبلیغاتی که سالهاست مورد استفاده قرار می گیرد، تابلوهای چلنیوم می باشند که به تابلوهای حروف برجسته نیز معروفند و امروزه با نور پردازی های متنوعی که توسط LED  در آنها صورت می گیرد، ساخت تابلو چلنیوم وارد فصل جدیدی شده است.

اینگونه بود که ما بر آن شدیم تا در زمینه آموزش ساخت تابلوهای چلنیوم ( تابلو حروف برجسته ) محصول آموزشی جدیدی را تهیه کنیم که همانند دیگر پکج های آموزشی گروه تابلو کاران مطالب آن در قالب چندین فیلم آموزشی و به صورت گام به گام تولید شده است.

گام اول : آموزش ترسیم طرح مورد نظر

در این گام به آموزش نرم افزار Coreldraw می پردازیم تا بوسیله آن بتوانید طرحی را که جهت ساخت تابلو چلنیوم سفارش گرفته اید، رسم کنید.

آموزش این نرم افزار در قالب چند فیلم آموزشی تهیه شده است که شامل آموزش نصب و کرک نرم افزار، آموزش محیط های کاری نرم افزار، ترسیم اشکال استاندارد ، ترسیم اشکال آماده ، ترسیم و سایز بندی متن و بسیاری تنظیمات دیگر است.

البته از آنجایی که Coreldraw یک نرم افزار حرفه ای در زمینه طراحی می باشد ما ادعا نمی کنیم که در این گام آنرا بصورت کامل آموزش می دهیم لیکن مطالب لازم جهت طراحی سفارشات مرتبط با تابلوهای چلنیوم ارائه شده است.

همچنین نرم افزار Coreldraw به همراه فایل کرک آن در پکیج آموزشی قرار داده شده است تا بتوانید آنرا جهت استفاده نصب نمایید.


41



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید