ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلوی تبلیغاتی با قیمت و کیفیت مناسب

ساخت تابلو تبلیغاتی مناسب :

در صنعت تابلوسازی نیز مثل هر مشاغل دیگر روز به روز پیشرفت هایی حاصل می شود ، طرح ها و شیوه های متفاوت و مدرن تری به کلکسیون تابلوهای تبلیغاتی اضافه می گردد . در گذشته تابلوهای تبلیغاتی فقط  به صورت یک نوشته ساده که معرف کسب و کار بود ساخته می شد و از همان نوشته ساده به عنوان تابلوهای سر درب استفاده می شد . اما امروزه ساخت تابلوهای سر درب مغازه ها با استفاده از حروف برجسته همگام با نورپردازی و گرافیک انجام می پذیرد که زیبایی این تابلوها را چندین برابر نموده و باعث می شود رهگذران حتی شده برای چند ثانیه مجذوب نوشته های کوتاه و نورپردازی و گرافیک این تابلوهای تبلیغاتی شوند . بنابراین نصب تابلو تبلیغاتی در مکانهایی مانند پیاده روها ، جاده ها ، بزرگراه ها و یا نصب تابلو تبلیغاتی سر در مغازه می تواند تاثیر شگرفی در معرفی محصولات یا خدمات ارائه شده داشته باشد و اگر در هر کسب و کاری که فعالیت می کنید هنوز هزینه ای برای تبلیغات خود صرف نکرده اید قطع به یقین دیده نخواهید شد و کسب و کارتان آنچنان که باید رونق نخواهد داشت  . صرف هزینه بابت تبلیغات هزینه ای بهینه است که باعث رونق کسب و کار می شود و هر برند معروفی که برای ما انسانها شناخته شده است و نامی آشنا برای ما محسوب می شود قطعا هزینه زیادی برای تبلیغات و شناساندن برند آن صرف شده است که اکنون به یک برند نام آشنا تبدیل گشته است .
گونه های مختلف تبلیغات :

تبلیغات به شیوه های گوناگون همچون چاپ بنر ، چاپ تراکت ، تبلیغات در سایت ها ، چاپ بروشور ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی آنلاین و تابلوهای تبلیغاتی انجام می پذیرد .
تنوع تابلوهای و قیمت آنها :

تابلوهای تبلیغاتی خود دارای تنوع بسیار و قیمت های متفاوت می باشد که با توجه به میزان بودجه  و سلیقه و درخواست مشتری این تابلوها ساخته و نصب می گردد . با توجه به این که هر تابلو تبلیغاتی از چند قسمت تشکیل شده است و دارای بخش هایی همچون زیرکار ، رویه ، بدنه ، حروف برجسته ، نورپردازی و رنگ کاری و دیگر مراحل اجرایی می باشد کیفیت و تنوع هر قسمت از تابلو متفاوت می باشد بنابراین هر بخش از تابلو می تواند به قیمت های متفاوتی عرضه شود برای مثال قیمت تابلو چلنیوم ، قیمت رول چلینوم و نحوه محاسبه قیمت تابلو چلنیوم با قیمت چلنیوم طلایی ،  قیمت تابلو استیل ،قیمت تابلو کامپوزیت ، قیمت تابلو فلزی ، قیمت حروف استیل و یا قیمت حروف برجسته کاملا متفاوت است بنابراین برای ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی با کیفیت و با قیمت مناسب به شرکت تابلوسازی معتبری مراجعه نمایید .

این روزها شرکت های ارائه دهنده خدمات تابلوسازی نیز گسترش پیدا کرده و خود این شرکت ها نیز در حال رقابت با یکدیگر هستند بعضی از شرکت ها یا مغازه های تابلوسازی ممکن است با قیمت پایین تری به شما ارائه سرویس نمایند اما می بایست تحقیقات به عمل آید که  آیا با این قیمت ، کیفیت راضی کننده خواهد بود یا خیر؟ گاهی صرف کمی هزینه بالاتر  و خرید محصولی با کیفت تر و دارای دوام بیشتر خیلی بهینه تر است از خرید محصولی با هزینه کمتر اما بی کیفیت و دارای عمر کوتاه .



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

تحقیق در مورد تابلوهای بزرگ تبلیغات شهری یا بیلبورد ‌(پارت 3)

پس از دوران جنگ تبلیغات به منتهای درجه خود رسید و در آخر دهه ۱۹۲۰ از بیلبوردها به مقدار زیادی استفاده می‌شد. در ابتدا تبلیغ کنندگان تصور می‌کردند که برای فروش یک محصول باید با دلیل ثابت کنند که چرا مردم آن را بخرند ولی همه اینها به مرور تغییر کرد. در اواسط قرن بیستم آژانس‌های تبلیغاتی به این موقعیت رسیدند که راحت‌تر و پر منفعت‌تر برای رسانیدن پیام، استفاده از یک شعار خوب که مستقیما” احساسات افراد مصرف‌کننده را هدف گیرد.
در اواخر دهه ۱۹۲۰ شرکتهای تبلیغاتی به نبض بازار بیلبورد دست یافتند. آنها روشهای متفاوت بکار می‌بردند، ایربراش می‌زدند و سعی می‌کردند که با یک پیام یا نوشته کوتاه جذبه آگهی خود را بیشتر کنند. روی بسته‌ها اغلب اسامی به صورت برجسته‌ای به چشم می‌خورند و بیلبوردها را به طرز زیبایی با چوب، قاب می‌گرفتند. در سال ۱۹۳۵ چین درگیر نبرد داخلی بین نیروهای سرخ و ناسیونالیست‌ها شد.

چینی‌ها هیچگاه در خیابانها از تبلیغات رنگی استفاده نمی‌کردند. اهداف حزب کمونیست چین مانند غربی‌ها بستگی به مسائل و اهداف جاری نداشت و جای آن دیوارها اغلب با تصویرهای بزرگ از چهره‌های سیاسی مردمی با خوشنویسی‌هایی که عموم را مطلع می‌ساخت، تزیین می‌شدند.

بیلبورد و پوسترهای سیاسی چین، از نظر استانداردهای غربی کاملا” ایستا بودند. آنها رئالیسم اجتماعی را بصورت خیلی بزرگ و عالی به تصویر می‌کشیدند. در آن تصاویر، کارگران در مزارع دستهای خود را به سمت آسمان بالا برده بودند و از دید افراد بیرون از چین این تبلیغات بیشتر رنگ سیاسی داشت ولی برای خود چینی‌ها آن تصاویر همیشه وسیله‌ای بسیار مهم برای رسانیدن اخبار محسوب می‌شد.
در سالهای ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۵ جنگ دوم جهانی در اروپا دید مردم را نسبت به زندگی تغییر داد و برای اولین

مرتبه مردم از صمیم قلب طرفدار واقع‌بینی و تصاویر واقعی از زندگی آنطور که هست، گشتند. تا این زمان اکثر تبلیغات دنیا مانند تبلیغات سیاسی طراحی می‌شدند. اکثر ملتها طرحهای خود را با مهارت انجام می‌دادند. بیلبوردها همه جا حاضر بودند و توقعات هر دولت را به یاد مردم می‌آوردند. بیلبورد یک وسیله

ارتباط جمعی سیاسی برای هر دولتی بود که سعی می‌کرد به وسیله آن به داخل احساسات و تفکرات مردم رسوخ کند و آلمان یکی از اولین کشورهایی بود که متوجه اثرات سیاسی رقابتهای تبلیغاتی بیلبورد شد و در کنار فعالیت رادیو، در زمینه پوستر و بیلبورد فعالیت وسیعی را شروع کرد. تبلیغات جنگ جهانی دوم خیلی خشن و ناملایم بود، و روی بیلبوردها تصاویری از سربازهایی که در حال مرگ هستند یا اینکه به این مفهوم اشاره می‌کنند که “ما منتظر شما

هستیم” دیده می‌شد. آگهی‌ها، بسیار جدی بودند و بالاخره بمب اتمی که ایالات متحده روی ژاپن انداخت. به منزله پایان جنگ قلمداد شده در اروپا نیز جنگ خاتمه یافت. پس از جنگ مردم آماده شدند که هجوم کالاهای جدید را در بازار بپذیرند و با ورود به عصر فضا، گامهای ارتباطات سرعت بیشتری به خود گرفت و تبلیغات، تصاویر مختلف را از راههای جدیدتر منتشر می‌کردند.





برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.