ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم از مدرن ترین و درخشان ترین تابلوهای تبلیغاتی است که به شکل های متفاوت همچون تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم لترمکس و دیگر مدل ها و با استفاده از رول چلنیوم که جنس آلومینیومی دارد طراحی و پیاده سازی می شود . تابلو چلنیوم با نمایی براق و درخشان توانسته جایگاه اول را در تابلوسازی برای خود کسب کند و بیشتر به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی سفارش داده می شوند اما برخی از شرکت ها نیز برای زیباتر شدن فضای مکان تجاری خود تابلو چلنیوم را در اولویت قرار می دهند .


 تابلو داروخانه

تابلو مغازه و انواع تابلو تبلیغاتی


تابلوچلنیوم با هر سلیقه ای سازگار است و تنوع بسیار آن سبب شده مشتریان با هر سلیقه ای که دارند بتوانند نوعی از آن را انتخاب کنند . برش هایی که تابلوساز در هنگام ساخت تابلو چلنیوم بر روی پلکسی ایجاد می کند سبب شکست نور شده و اشکال هندسی متفاوتی همچون شیشه های کریستالی ، الماس و ستاره را به نمایش می گذارد .

رستوران قلعستان


یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که امروزه استفاده زیادی در صنف تابلوسازها دارد ، تابلو چلنیوم می باشد. تابلو چلنیوم نوعی تبلیغات محیطی محسوب می شود که در نقطه فروش یا محل کسب به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی در سر درب نصب می شود . در تابلو چلنیوم یا همان تابلو حروف برجسته از لامپ های LED برای نورپردازی استفاده می شود. حروف برجسته در ابتدا توسط برنامه های نرم افزاری همچون کرل طراحی شده، سپس طرح مورد نظر با ورق های فلزی به صورت زاویه دار یا مدور بر روی پلکسی گلس (plexi glass) که دارای رنگهای مختلف میباشد لیزر میشود.


اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات محیطی دارید با دنبال مطلب زیر با ما همراه باشید .

تبلیغات محیطی

تفاوت اساسی میان تابلو چلنیوم و دیگر انواع تابلو این است که حروف چلنیوم سه بعدی بوده و هر حرف به صورت جداگانه شکل داده شده و دارای محفظه ی جداگانه‌ای نیز می باشد.

 چلنیوم یک نوع آلیاژ آلومینیومی با کیفیت بسیار بالا و مقاوم در مقابل عوامل محیطی همچون گرما، سرما، اشعه ی آفتاب و بارندگی بوده و تا حد زیادی در مقابل ضربه مقاوم است که نخستین بار توسط کارخانجات MCI اسپانیا روانه بازار شده است . تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته است که ظاهری براق و درخشان دارد و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی زیبا و با قیمت مناسب ، به شکل های متنوع اجرا و پیاده سازی می شود و می تواند برای هر مشتری که جهت بازاریابی و تبلیغات نیازمند نصب تابلو سر درب می باشد ، با هر بودجه و توان مالی که دارد یک تابلو ایده آل جهت معرفی برند تجاری باشد .

انواع تابلو چلنیوم :

 

تابلو چلنیوم ساده :

اگر به دنبال تابلو چلنیوم ارزان هستید می توان گفت بهترین نوع است از زیبایی و سادگی خارق العاده ای نیز برخوردار است . برای ساخت تابلو چلنیوم ساده از ورق های پی وی سی ، ترموود و یا کامپوزیت به عنوان زیرساز ، ورق پلکسی گلاس جهت رویه حروف ، از رول چلنیوم جهت ساخت لبه های حروف ، منبع تغذیه و لامپ های ال ای دی بهره می برند .

 

تابلو چلنیوم لترمکس :

ایجاد سطح شیشه ای شفاف با ضخامت یک سانتی متر بر روی لبه های حروف برجسته چلنیوم ، سبب منعکس شدن نور از کناره های حروف می شود که این تکنیک لترمکس نام دارد 

 

تابلو چلنیوم دوبل :

در ساخت تابلو چلنیوم دوبل ، تابلوساز از دو ورق پلکسی با دو یا چند رنگ متفاوت بهره می برد . ساخت تابلو چلنیوم دوبل می تواند با ورق های پلکسی طرح دار نیز صورت پذیرد که با نام تابلو چلنیوم دوبل طرح دار شناخته می شود . در ساخت تابلو چلنیوم دوبل ابتدا حروف طراحی شده بر روی پلکسی برش می خورند سپس این دو پلکسی با استفاده از چسب های مخصوص بر روی هم چسبانده می شوند .

تابلو چلنیوم RGB :

RGB یا همان قرمز ، سبز ، آبی سه رنگ اصلی هستند که به صورت ترکیبی قابلیت تولید هفت رنگ را دارند و تابلو هفت رنگ نیز نامیده می شوند . برای ساخت تابلو چلنیوم RGB به پلکسی گلاس سفید ، اس ام دی های RGB ، کنترلر ، ورق پی وی سی زیرساز و منبع تغذیه نیازمندیم .

 

تابلو چلنیوم فول کالر :

یعنی تابلویی است که توانایی تولید کلیه رنگ های دلخواه مشتریان را دارد و برای ساخت آن از لامپ های اس ام دی فول کالر بهره می برند . اگر به دنبال جذابیت و زیبایی هستید و می خواهید تابلو تبلیغاتی رنگارنگی را به نمایش بگذارید بهترین گزینه است اما نیاز به صرف هزینه بالاتری دارد . پلکسی گلاس سفید ، ریموت کنترلر ، منبع تغذیه ، ورق های پی وی سی ، لامپ های اس ام دی فول کالر از لوازم مورد نیاز جهت ساخت تابلو چلنیوم فول کالر می باشند .

 

تابلو چلنیوم نور اندریک :

نور اندریک تکنیکی جهت نورپردازی از پشت است که بر روی تابلوهای متفاوت از جمله تابلو چلنیوم انجام می پذیرد برای ساخت تابلو چلنیوم نور اندریک لامپ های اس ام دی را بر روی لایه زیرین تابلو چلنیوم نصب می کنند . نورپردازی این تابلوها به این شکل است که یک فضای خالی چند سانتی نسبت به زمینه تابلو ایجاد می شود و لامپ ها در این فضا جای داده می شوند و هنگام روشن شدن لامپ ها علاوه بر روی حروف برجسته چلنیوم ، از زیر حروف نیز نور به چشم متصاعد می شود و جلوه کار دوچندان زیباتر می شود .

تابلو چلنیوم دوبل

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.