ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

تابلو سازی در محدوده تجریش (پارت 2)

سازنده تابلو چلنیوم در محدوده تجریش

 

تابلو سازی در محدوده تجریش، انواع تابلو چلنیوم های شیک در سبک های مختلف را طراحی می نمایند. طراحی یک تابلو را  با عجله انجام ندهید، زیرا می تواند 365 روز در سال و 24 ساعت در روز قابل نمایش باشد. دست کم گرفتن قدرت طرح و جذابیت ظاهری می تواند یک ضربه ی مرگبار برای کسب و کار شما باشد.

سازنده تابلو چلنیوم در محدوده تجریش ، پس از مرحله طراحی کلی تابلو، وارد مرحله اجرا و ساخت تابلو به صورت حرفه ای می شود. مواد اولیه تابلو انتخاب شده و پس از استفاده از آن ها در ساخت تابلو، توسط تابلو سازی اندیشه افتاب، عرضه و اجرا می شود.

 

تابلو سازی در محدوده تجریش4

 

تابلو چلنیوم در محدوده تجریش

 

تابلو چلنیوم در محدوده تجریش، با توجه به استفاده از ورقه های چلنیوم در ساخت تابلو چلنیوم، دارای مقاومت و دوام بالایی نسبت به مدل های دیگر تابلو است. نحوه طراحی و ساخت تابلو چلنیوم در اندیشه آفتاب، با مدل های فلزی متفاوت است. از مصالحی که در ساخت تابلو چلنیوم در محدوده تجریش استفاده می شود، ورقه های فلزی، ورق های گالوانیزه، استیل و چلنیوم می باشد.

 

تابلو سازی در محدوده تجریش5

 

اجرای تابلو در محدوده تجریش

 

اجرای تابلو در محدوده تجریش، شامل مراحل مختلفی است که توسط سازندگان و مجریان تابلو صورت می گیرد. از جمله مراحل اجرای تابلو در محدوده تجریش ، انتخاب مکانی مناسب جهت قرار گرفتن تابلو، نوع تابلو، فنداسیون و آماده سازی فضا، قرار دادن ستون و دیواره های تابلو و در نهایت قرار دادن سقف تابلو می باشد. مجریان با توجه به عوامل متعدد، سعی در اجرای تابلو در محدوده تجریش به صورت حرفه ای و تخصصی می نمایند.

 

تابلو سازی در محدوده تجریش6

 


مکرومه بافی

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.