ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

تابلو سه بعدی برای چه کسب و کار هایی مناسب است ؟

تابلو سه بعدی

در این مقاله ماقصد داریم تا با روش ساخت تابلو سه بعدی و کاربرد آن در کسب و کارهای مختلف صحبت کنیم. تابلو روشی برای تبلیغات است. حتما برای شما هم پیش آمده است برای خرید به بیرون از منزل میایید و با استفاده از تابلوهایی که بر روی سردر مغازه ها وجود دارد شما می توانید بفهمید که آن مغازه چه محصولی را می فروشد و اگر به آن محصول نیازی را داشتید، به آن مغازه می روید و خرید خود را با موفقیت انجام می دهید از این رو تابلو ها  بسیار برای جذب مشتری مفید هستند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با تابلوهای سه بعدی و انواع آن  آشنا باشیم. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از تابلو چلنیوم با کارشناسان ما در تابلو رویال تماس بگیرید. همچنین شما می توانید اطلاعات بیشتری از دیگر تابلو های ما با خواندن مطالب وبلاگ ما بدست آورید. امیدواریم که این مطلب و مطالب دیگر ما مورد توجه شما قرار بگیرد.

 تابلو سه بعدی

تابلو سه بعدی چیست ؟

امروزه از روش های بسیار مختلفی برای تبلیغات استفاده می کنند .تبلیغات یکی از عوامل مهم برای جذب مشتری و افزایش سود سالیانه می باشد . تابلوها از گذشته تا امروز برای تبلیغات خیلی مفید  بودند و میتوان گفت تابلوها یکی از روش های مناسب برای  تبلیغات می باشند .

تابلو ها علاوه بر اینکه درون شرکت ها نصب می شوند آن ها را می توانیم  در بیرون شهر ها  و داخل شهرها  نصب کنیم یکی از بهترین مدل این تابلو ها ، تابلو سه بعدی می باشد و امروزه بسیار کاربرد دارند .

این نوع تابلوها علاوه بر اینکه جذابیت خاصی دارند برای جلب نظر و سلیقه مشتری بسیار تاثیر گذار هستند . تابلوی تبیلغاتی سه بعدی در شرکت های مختلف و انواع مختلفی ساخته می شوند . مشتری باید با توجه به نیاز  و المان های موردنظر خودش تابلو را سفارش دهد و طراح بعد از ساخت این نوع از تابلو ها ، این المان ها را وارد تابلو می کند و پس از درست شدن تابلو ،توسط متخصصین آن تابلو را در محل مورد نظر نصب می کنند .

 

تابلو سه بعدی برای چه کسب و کاری مناسب است ؟

این تابلو ها در مکان های متفاوت مانند : ازمایشگاه ها ، خانه , محل کار و از همه مهم تر برای تبلیغات محصول و خدمات آن استفاده می شوند .

تابلو سه بعدی

انواع تابلوی تبلیغاتی سه بعدی

  • تابلو چلنیوم حروف برجسته سه بعدی : در تابلوی تبیلغاتی سه بعدی حروف برجسته از ورق های پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم استفاده می شود زیبایی فوق العاده ای که تابلوی چلنیوم دارد باعث می شود تا مشتریان زیادی برای خرید  این نوع تابلو ها بیایند .

جنس آلومنیوم حروف برجسته ، این امکان را برای ما به وجود می آورد تا به راحتی بتوانیم حروف برجسته را بر روی تابلوها نصب کنیم و به این حروف ها افکت های زیبایی را بدهیم . همین ویژگی تابلو های سه بعدی ، تابلوی سه بعدی چلنیوم را زیبا و پرمشتری کرده است .

  • تابلو کیوم و سه بعدی حروف برجسته : یکی دیگر از انواع تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی ، تابلوهای پلاستیکی و حروف برجسته وکیوم است . به دلیل استفاده از طرح و رنگ های فانتزی ، این نوع تابلوها مشتری های زیادی را به خود جذب می کند .

در ساخت این نوع تابلو ها از حروف های پلکسی استفاده می کنند و به دلیل نداشتن هیچگونه برجستگی قیمتش اندکی بیشتر می باشد .

توجه داشته باشید انتخاب تابلو به سلیقه و محل کار شما مرتبط می شود برای مشاهده سایر نمونه ها  به آگهی رایگان در سایت شهر 24 مراجعه کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.