ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی

آموزش ساخت تابلو چلنیوم(پارت دوم)

آموزش ساخت حروف برجسته

در این گام به آموزش نحوه برجسته سازی حروف پرداخته ایم و از آنجایی که جهت ساخت تابلوهای چلنیوم نیاز به لوازم مختلفی است در ابتدا مواد مورد نیاز جهت ساخت تابلو چلنیوم از جمله پلکسی، PVC ، چلنیوم و… را معرفی کرده ایم سپس ابزار مورد نیاز مانند دریل، گونیا، متر و … را آورده و کاربرد مختصری از هر یک را ذکر کرده ایم.

در ادامه از آنجایی که برای ساخت تابلوهای چلنیوم روشهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و پس از  بررسی بسیار، روش اصولی آنرا که توسط شرکت های معتبر در این زمینه توصیه شده است را انتخاب کرده ایم.

این روش نیاز به میز کار مخصوصی دارد که نحوه ساخت آنرا طی یک فیلم آموزشی و بطور کامل توضیح داده ایم. هزینه مورد نیاز جهت ساخت این میز کار بسیار ناچیز بوده و تقریباً عمده هزینه آن خرید یک ورق MDF است .

پس از آنکه نحوه ساخت میز کار مخصوص جهت ساخت تابلو چلنیوم را آموختید ، نوبت به ساخت حروف برجسته و یا به عبارتی دیگر برجسته سازی حروف می رسد که آنرا نیز طی دو فیلم آموزشی بیان کرده ایم.

در این فیلم ها دو حرف متفاوت را جهت آموزش برگزیده ایم که انواع حالت ها در آنها موجود باشد (خم ۹۰ درجه ، انحنا، محیط داخلی ) و نحوه ساختشان را بصورت عملی و با استفاده از میز کار مخصوص آموزش داده ایم.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.